Ne dorim să fiți pe deplin multumiți de produsele cumpărate din magazinul nostru online. Dacă, din anumite motive, nu sunteți pe deplin satisfăcut de articolele achiziționate le puteți returna, iar noi vă vom înapoia contravaloarea produselor comandate.

Aveți dreptul de a returna orice produs nedesfăcut, neînceput și sigilat în termen de 30 zile calendaristice de la recepția acestuia și puteți solicita returnarea sumei de bani. Valoarea în bani returnată se referă strict la costul produselor așa cum au fost ele trecute pe factura de achiziție. 

La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfăcute sau consumate partial sau integral
  • Produse achiziționate de la alte magazine
  • Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal)
  • Parfumuri începute

Vă oferim totuși posibilitatea de a returna anumite produse cosmetice, cu excepția parfumurilor, chiar dacă nu ne obligă legea să facem asta, atunci când respectivele produse nu sunt potrivite tenului dvs și ne rezervăm dreptul de a selecta retururile din aceste condiții pe care le acceptăm.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.

  • Scrieți-ne la adresa  comenzi@momirov.ro un e-mail în care ne informați de retur și anexați o copie a facturii sau informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră.
  • În emailul de retur vă rugăm să specificați contul IBAN și numele complet în care se va restitui suma aferentă returului în cazul în care se alege această variantă. De asemenea, în același email se specifică adresa de ridicare a produselor și numărul de telefon.
  • Numele pe care este deschis contul IBAN trebuie să fie același ca și numele cu care s-a plasat comanda și implicit cel care se regăsește pe factură. 
  • Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în forma alterată datorată ambalării necorespunzătoare nu vor putea beneficia de garanția returnării. Noi vom trimite curierul la dvs pentru ridicarea produsului și expedierea acestuia la sediul nostru.  Taxele aferente transportului vor fi suportate de Momirov E-Commerce SRL.

După recepționarea coletului veți fi contactat telefonic de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.

Conform OUG 34/2014 rambursarea contravalorii unui produs returnat va fi făcută în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere de la client. În anumite situații ne rezervăm rambursarea până când primim coletul sau până când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată. Rambursarea se va face în contul IBAN în RON indicat de client.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate în pagina de contact.

Formular retur comanda